سئو و محتوا نویسی

ارائه مطالب و ترفند ها و آموزش سئو و بهینه سازی سایت

۲ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

نکات بسیار مهم در خرید کولر گازی

نکات بسیار مهم در خرید کولر گازی

 

 

با فرا رسیدن فصل گرما  و افزایش دما در کشورمان مردم نیاز این را پیدا می کنند که محیط محل زندگی و یا محل کارشان را خنک کنند. به همین دلیل به فکر تهیه یک سیستم سرمایشی می افتند در این زمان هم علاقه مردم به کولر های گازی بیش از پیش شده است

اگر شما هم قصد خرید کولر گازی را  داشته باشید نباید بدون مطالعه و اطلاعات قبلی اقدام به خرید کنید خصوصا این که تنوع زیادی در بین کولر های گازی وجود دارد حتما سرگردان میشوید و نمیتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید.

در این مطلب ما برای شما توضیح خواهیم داد که چه کولرهایی مناسب شما می توانند باشند.

 

کدام مدل از کولر را بخریم؟

 

با توجه به بالا بودن تنوع کولر های گازی شما باید نسبت به محل مورد نظرتان نوع کولر خودتان را انتخاب کنید. در ادامه به 3 مدل اصلی که اکثر مردم از آن استفاده می کنند خواهیم پرداخت.

 

کولرگازی ایستاده

 

کولر های گازی ایستاده به دو نوع تقسیم میشوند

1 . ثابت

2 . پرتابل

 

از کولر های گازی ثابت در سالن های بزرگ و مکان های شلوغ استفاده میشود و از ک.لر های پرتابل در خانه هایی که امکان نصب موتور بزرگ کولر در آن مهیا نیست استفاده میشود بدین صورت که در کنار پنجره قرار داده میشود و گرمای داخل را از آن خارج می کند.

 

کولر گازی پنجره ای

 

کولر گازی پنجره ای:

 

کولر های گازی پنجره درست است که قیمت کمتری نسبت به بقیه دارند ولی باید به این نکته هم توجه داشته باشید که مصرف برق این نوع از کولر ها نسبت به بقیه بیشتر است و برق بیشتری مصرف می کند.

این نوع کولر هارا باید دقیقا در سایز و اندازه پنجره مورد استفاده تهیه کنید و نصب کنید و هیچگونه نیازی به لوله کشی ندارد و با یک سیم برق کار میکند.

 

 

کولر گازی اسپیلت:

این نوع کولرها هم از دو قسمت پنل و پکیج کندانسور – کمپرسور تشکیل شده است که خود پنل در محیط داخل نصب میشود و موتور اصلی یا همان کندانسور درمحیط و فضای بیرون قرار میکیرد.

موتور کولر هوای سرد ایجاد شده را به وصیله ی یک لوله مسی به پنل داخلی هدایت میکند و پنل نیز با کارکردن فن موجود در داخل آن هوای سرد را در محیط پخش میکند. این نوع کولر ها نسبت به کولر های ثابت و پنجره ای قیمت زیادی دارند ولی مصرف برق آن ها کمتر است.

 

در آخر شما نیز باید با توجه به محیطی که میخواهید از کولر استفاده کنید اقدام به خرید کولر نمایید که بیشتر کارایی را به شما بدهد.

منبع: https://sarmagrma.com

۳۰ ارديبهشت ۰۰ ، ۰۹:۱۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آرمین کریمی

ساختار محتوای کامل

ساختار محتوای کامل

 

 

 روش صحیح محتوا نویسی


✅ قدیم کاربر به یه محتوای متنی و عکسی راضی بود و کلا فضای وب به همین شکل بود یعنی کلا محتوا متنی بود


✅ اگر شما میخواستی ویدیو ببینی مرجع یوتیوب بود و کسی از باقی سایت ها توقع داشت ویدیو نداشت

 

ادامه مطلب...
۰۹ ارديبهشت ۰۰ ، ۰۸:۴۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آرمین کریمی