انتخاب بهترین عطر مردانه از نظر خانم‌ها

 

عطر مناسب مردانه

عطر یک رایحه است که آقایان برای افزایش جذابیت و حتی جلب یک خانم و دوست بالقوه استفاده می کنند. عطر مردانه می توانند خلق و خوی آنها را بهتر کند ، خاطرات خوبی را تداعی میکند ، یا به راحتی به افراد  کمک می کند تا بو و رایحه واقعی خوبی را حس کند. امروزه به معنای واقعی کلمه هزاران  نوع عطر مردانه و ادکلن مختلف در بازار موجود است. در واقع رایحه ها به یک تجارت سالانه چند میلیارد دلاری تبدیل شده اند. به لطف بازاریابی جدید ، مارک های جدید افراد بیشتری نسبت به گذشته انواع مختلف عطر و ادکلن را انتخاب کرده و از آنها استفاده می کنند. بنابراین از کجا بدانیم  کدام بو مناسب می باشد؟ روش های مختلفی وجود دارد که شما می توانید تصمیم بگیرید چگونه عطر مردانه عالی را انتخاب کنید که متناسب با سبک و شخصیت منحصر به فرد شما باشد. که در اینجا ما در این رابطه به شما کمک  خواهیم کرد.

 

انتخاب رایحه

هر عطر مردانه  از نت های مختلف تشکیل شده است. این نت ها رایحه کلی را تعیین می کنند. این نت ها از سه لایه مختلف به نام نت های پایه ، بالایی و میانی تشکیل شده اند و همه آنها با هم ترکیبی را شکل می دهند تا بوی خاصی ایجاد کنند. بعضی از عطرها به عنوان مثال گلی تلقی می شوند و حاوی نتهای مختلف بوی گل سرخ ، گاردنیا ، شمعدانی هستند. برخی دیگر ممکن است کمی میوه دار باشند ، دارای ته رنگ مرکبات یا سیب هستند. عطرهای عجیب و غریب حاوی نت های تند مانند انیسون ستاره ای یا حتی دارچین هستند. عطر مردانه نیز نت های مختلفی دارند. رایحه های مشک لحن سنگین تر و مردانه تری دارند ، در حالی که ممکن است بوی دیگری رایحه هایی مانند کاج یا حتی نت های پایه چرمی داشته باشد. همیشه ایده خوبی است که تعیین کنید کدام نوع عطر را ترجیح می دهید و سپس پیش از انتخاب برای خرید ، ببینید که کدام نت پایه را شامل می شود. می توانید در مورد نت های مختلفی که برای ساخت ادکلن و عطر استفاده می شود بیشتر بدانید تا ایده بهتری بگیرید که فکر می کنید کدام یک با سلیقه شما سازگار است.

تقسیم بندی عطرها

عطر مردانه در چهار سطح غلظت مختلف تقسیم بندی می شوندهرچه غلظت بالاتر می رود ، قیمت نیز معمولاً بالاتر می رود. به طور معمول ادکلن ها یا عطرهایی با غلظت بالا رایحه قوی تری دارند و ماندگاری بیشتری دارند. ممکن است کمی گران باشند ، اما برخی از مردم فکر می کنند هر چه قیمت بالاتر باشد ارزش آن نیز بیشتر است اما باید بدانید قیمت بالا به معنای مرغوبیت بالا نیست. بالاترین غلظت را فقط عطر خالص می نامند. این سطح معمولاً فقط با یک بار استفاده بوی آن می ماند. سطح پایین بعدی ادوپرفیوم است که به طور معمول می تواند حدود شش ساعت پس از استفاده ادامه یابد. سطح سوم ادو تویلت نام دارد و معمولاً نسبتاً مقرون به صرفه است و یافتن آن در فروشگاه های خرده فروشی آسان است. به طور معمول برای ماندگاری آن به بیش از چند بار استفاده  در طول روز نیاز دارد. چهارمین و کمترین غلظت عطر ادکلن است که فقط حدود دو ساعت بوی آن طول می کشد.

عطر را  قبل خرید تست کنید

قبل از انتخاب عطر مردانه ، بایستی چند تست ساده صورت بگیرد تا مطمئن شوید این رایحه همان موردی است که  شما می خواهید استفاده کنید. ابتدا یک رایحه  ساده آزمایش کنید تا رایحه اصلی را بدست آورید. نکته مهم ، اما این است که کمی از عطر را روی پوست خود را امتحان کنید. به همین دلیل است که اکثر فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی تسترهایی را در اختیار افراد ارائه می دهند تا قبل از خرید بتوانند عطرها را امتحان کنند. پوست ما کد منحصر به فرد خود از هورمون ها و فرمون ها را دارد که می تواند بوی رایحه را کمی یا حتی به شدت تغییر دهد. بهتر است مقدار کمی روی مچ دست خود اسپری کنید ، چند لحظه صبر کنید و سپس بوی رایحه روی پوست خود را ببویید. گاهی اوقات ، بسته به ترکیب شیمیایی خود ، پوست می تواند بو را تقویت یا کاهش دهد.