دانلود تصویر پروفایل  اینستاگرام

 

تصویر پروفایل اینستاگرام برخلاف واتساپ یا تلگرام و فیسبوک قابلیت بزرگنمایی تصویر پروفایل را ندارد و باید از روش های غیرقانونی اینستاگرام استفاده کنید. برای هر کاری هرچند غیرممکن راهکاری وجود دارد و راهکار این مشکل هم دانلود تصاویر از روش های مختلفی از جمله اپ های غیررسمی، سایت های مختلف است که در ادامه به بررسی تک تک آنها خواهیم پرداخت.

همان طور که بیان کردیم روش های مختلفی برای دانلود تصاویر مختلف اینستاگرام وجود دارد که ابتدا می خواهیم به بررسی یکی از همین اپ ها بپردازیم.

اپ های دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

یکی از رایج ترین روش ها برای دانلود عکس پروفایل اینستاگرام، استفاده از نسخه های غیر رسمی اینستاگرام به مانند اینستاگرام پلاس است.
با استفاده از این اپ می توان به امکانات زیادی نسبت به اینستاگرام اصلی دست پیدا نمود. از جمله امکانات این اپ می توان به توانایی دانلود عکس پروفایل اینستاگرام که یکی از مواردی است که معمولا این برنامه ها به مخاطبان خود ارائه می دهد. اما همان گونه که می دانید استفاده از نسخه های غیررسمی می تواند باعث هک اطلاعاتتان شود.

سایت های دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

یکی از ساده ترین راه ها برای دانلود عکس پروفایل اینستاگرام و البته با امنیت بالا ، استفاده از وب سایت های مخصوص این امر است. این وب سایت ها با استفاده از امکانات فراوانی که دارند باید تصویر پروفایل هر فردی که در اینستاگرام پیج به شما نمایش دهد. از معروف ترین این وب سایت ها، می توانیم به وب سایت های instadp.com و aloinstagram.com است که در نمایش و دانلود عکس پروفایل اینستاگرام هر فردی بسیار قدرتمند عمل می کند.

نکته جالب توجه در این وب سایت  ها این است که برای ورود به آن و تماشا یا دانلود پروفایل افراد، نیازی به ثبت نام یا پر کردن فرمی خاص نیست.
علاقه مندان می توانند تنها به وب سایت های معرفی شده به آدرس بالا وارد شده و سپس نام کاربری اینستاگرام هر فردی را که مورد نظرشان است را وارد کنند. سپس از میان پروفایل های نمایش داده شده، روی تصویر مورد نظر خود کلیک کرده و سپس تصویر پروفایل را تماشا کنند. پس از باز کردن تصویر پروفایل، شما قادر خواهید بود تا تصویر مورد نظر را نیز به طور مستقیم از مرورگر خود ذخیره نمایید.

سخن آخر

خلاصه ای از روش هایی که می توانید بر اساس آن پروفایل اینستاگرام پیج مورد نظرتان را دانلود کنید را خدمتتان ارائه دادیم و ساده روش ها را برایتان بازگو کردیم که امیدواریم مورد توجه شما بوده باشد و توانسته باشید از آن استفاده کنید.