اگر در یک صفحه فرود طراحی را به شکلی پیاده کنید که دقیقا مسیر حرکت چشم مخاطب را ایجاد کنید، در نهایت بیننده به همانجایی میرود که شما میخواهید..
و دقیقا همان چیزی را میبیند که شما میخواهید.. و در نهایت همان کاری را میکند که شما میخواهید!
فقط زیبا طراحی نکنیم، حرفهای طراحی کنیم.
پیدا کردن کلمه کلیدی نقش زیادی تو رسیدن به موفقیت کسب و کار های اینترنتی داره. از مراحل مهم سئو و تولید محتوا هم هست پس باید بتونیم بهترین کلمات کلیدی رو پیدا کنیم. برای پیدا کردن کلمه کلیدی میتونیم از چهار ابزار زیر استفاده کنیم.
۱-پیشنهادات گوگل
۲-گوگل ترندز
۳-گوگل کیورد پلنر
۴-کی دبلیو فایندر
برچسب ها یکی از مهمترین چالش ها در بحث سئو هستند. خیلیا بر چسب رو با کلمات کلیدی و دسته بندی اشتباه میگیرن. معمولا از برچسب ها به عنوان زیر دسته استفاده میکنیم.
برچسب ها یار های کمکی هستن که از اونا برای پیدا کردن مطالب مرتبط و جلوگیری از شلوغ شدن صفحه اصلی استفاده میکنیم.
خیلی از دوستان میپرسن که جریان این سئو منفی چیه؟
اگه رومون سئو منفی شد چیکار کنیم؟
تو این پست به اختصار توضیح دادیم خدمتتون
تو این پست چند نکته کاربردی برای سئو تصاویر براتون آوردیم که تاثیر زیادی در سئو تصاویر دارن
امیدوارم که این مطلب واستون مفید باشه.
مثل شعبده باز باش و با رعایت فاکتور های تجربه کاربری، سئوی سایتتو بهبود بده و فروش و مشتریان وفادارتو افزایش بده و کاربراتو حیرت زده و رقیباتو متحیر کن 😍😍 ✅ تجربه کاربری جزو فاکتورهای مهم گوگل در سال ۲۰۲۰ هستش👍
مخاطب کیه و چی میخواد ؟!
. چرا این سوال مهمه ؟
چون اگه محتوای مورد نیاز مخاطب رو بهش ارائه ندی ، از سایت و پیجت سریعا میره بیرون و دیگه پشتشم نگاه نمی کنه . از طرف دیگه به موضوع و محتوا رو به صدها شکل مختلف میشه ارائه داد. مدلی که آدم با یه فرد ۱۵ ساله حرف میزنه با مدلی که با به فرد ۴۰ ساله حرف میزنه فرق داره؛ اینجاس که شناخت مخاطب اهمیت پیدا میکنه.