همه آن چیزی که باید در مورد کرنر استون بدانید

 


یک راهکاری از طرف سایت سئو یواست هستش که برای بهبود استراتژی محتوا و کلمه کلیدی ارائه شده.
چیکار میکنه؟
برخلاف تصور ، هیچ تگ یا کدی به محتوا یا آدرس یا حتی کد های سایت اضافه نمیکنه بلکه با لینک دادن به صفحاتی که کلمه کلیدی یکسانی دارند کمک میکنه تا الگوریتم گوگل ، صفحه شاخص اون کلمه کلیدی رو بتونه پیدا کنه و توی نتایج جستجو در رنکینگ بالاتری قرار بده.
مثلا شما تگ h1 همه صفحاتتون با اسم "سئو سایت" هست. پس در نتیجه صفحه اصلی سایتتون با اسم سئو سایت در رقابت ظاهر میشه.


اما شما تو صفحه ای از سایتتون یک محتوا دارین که در اون راجع به سئو سایت توضیح داده شده که چی هست و...
پس در نتیجه سئو سایت در ۲ صفحه ، در رقابت بین صفحه های دیگه ایندکس میشه.
اما کرنر استون با لینک دهی مشخص میکنه که دقیقا کدوم صفحه شما ارجع تر باشه توی نتایج جستجو و شما دقیقا میخواید ترافیک این کلمه جستجو شده رو به کدوم صفحه اعمال کنید!
پس تا وقتی ۲ تا کلمه کلیدی مشابه نداشته باشین کرنراستون کارائی نخواهد داشت.


نکته مهم؛
۱_گاهی اوقات ممکنه به دلیل حجم زیاد و یا گستردگی مطالب ، یک مطلب رو به دو بخش تقسیم کنیم ! و یکی رو بعنوان محتوای شاخص یا کرنر استون معرفی کنیم اما به گفته جان مولر بهتره که به یک مطلب ادقام بشه و توسط گفته ایشون در این صورت اون یک مطلب رتبه بهتری میگیره.
۲_تو انتخاب محتوای شاخص بین ۲ صفحه حتما سعی کنین از صفحه دوم به صفحه هدف با کلمه کلیدی هدف لینک بدین.
۳_انتخاب کردن همه صفحات به صفحات کرنراستون یا انتخاب کردن کرنر استون بصورت رندوم ، هیچ تاثیری روی رتبه بندی صفحات شما نداره.
فکر میکنم هر اون چیزی که لازم بود رو گفتم ، اما اگر سوالی براتون پیش اومد بپرسین، یا اگر نیاز به اطلاعات بیشتر دارین تو وبسایتم کرنراستون رو جستجو کنین.