چی کار کنیم؟
یکی از سوالات رایج در مورد محتوا این است که محتوای جدید تولید کنیم یا اینکه محتوا های قبلی خودمون رو آپدیت کنیم. خب حالا برای جواب دادن به این سوال باید
چندتا نکته رو در نظر داشت. مثلا اینکه محتوای شما موضوعش چیه؟
آیا قابل آپدیت کردن هست؟ آیا محتوایی هست که به مرور زمان بازدیدش کم شده؟ و ...
برای آپدیت محتوا باید یک آنالیز کامل از اون رو داشته باشین. تعداد بازدید ها در طول زمان، کیفیت محتوا در هر دوره زمانی و .... شما باید به این آمار توجه داشته باشید و محتوای قدیمی خودتون رو جوری بروزرسانی کنید که نیاز کاربران رو در زمان کنونی پاسخ بده.
الگوریتم Freshness
گوگل عاشق محتوا های بروز و دست اول است. برای همین الگوریتم فرشنس زمانی که محتوای خودتون رو آپدیت می کنید به سراغ شما میاد . فقط کافیه یکبار امتحان کنید تا ببینید چه لذتی داره این آپدیت محتوا