زیبایی رُز وحشی یا سرسبزی همیشگیِ کاج، کدوم برای شما جذابتره؟ 🌿
#تولید_محتوا با اهداف مختلفی انجام میشه؛ گاهی اوقات هدف اصلی ما جلب توجه حداکثری کاربران در یک بازه زمانی کوتاه و نفوذ در قلب و روح اونهاست و در مقابل، گاهی به دنبال ارتباطی عمیق و طولانی مدت با #کاربر هستیم.
محتوای_همیشه_سبز# این کار رو به خوبی برای ما انجام میده، نوعی از #محتوا که با هدف پاسخگویی به کاربران تولید میشه و ماهیتش به زمان وابسته نیست...
خاصیت محتوای سبز اینه که با گذر زمان رتبهی خودش رو به کلی از دست نمیده و بصورت دوره ای، روند صعودی رو تجربه میکنه دلیل این اتفاق هم بازگشت کاربرا به این نوع از محتوا و مطالعهی مجدد اون و یا اتفاقات و رویدادها و ترندهاییه که حول محور موضوع اون مقاله به مرور اتفاق میافتن.
محتوای همیشه سبز یا evergreen با هدف پاسخگویی به کاربران انجام می شود و در عین حال ماهیتش به زمان تولید و انتشار آن وابسته نیست.
برخی عناوینی که برای تولید محتوا انتخاب می کنیم، می توانند تا مدت ها مرجعی برای پاسخگویی به نیاز های کاربران باشند. سوالاتی که در طول زمان ، تغییری در پاسخ آن ها ایجاد نمی شود.
برای مثال موضوعی مانند (( قهرمانان فوتبال قبل از انقلاب )) این موضوع همیشه پاسخی یکسان دارد و اطلاعات ثابتی را در اختیار کاربر می دهد.
گاهی نباید سبز باشیم
محتوای سبز، همیشه نیاز کاربر را رفع نمی کند، در نتیجه سبز بودن محتوا لزوما به معنی ارزشمند بودن آن نیست و البته برعکس!
عنوانی سبز انتخاب کنید
به نظر شما کدام عنوان می تواند به سبز بودن محتوای شما کمک کند؟
. قیمت دلار 20 بهمن 98
. قیمت دلار امروز
لینک سازی اصولی
تقویت صفحات با استفاده از لینک سازی های داخلی و خارجی بهترین روش برای حفظ طراوت و تازگی یک محتوا است.
بروز رسانی محتوا
راز داشتن یک مقاله همیشه سبز به روزرسانی همیشگی است.
آخرین نکته سبز
رضایت کاربر را فدای سبز بودن محتوا نکنید اگه شما هم تجربه تولید محتوای سبز رو دارید، اثرات این محتوای با ارزش توی سایتتون رو باهامون در میون بذارید.