انتخاب اسم تجاری طنزآمیز (اسم تجاری بامزه) نامناسبه.
شاید فکر کنی که انتخاب یه نام نظر آمیز میتونه باعث افزایش قدرت به یادسپاری شما بشه.
اما طنزآمیز بودن میتونه نتیجه معکوس بده، چون ممکنه:
این نام فقط برای یه دوره زمانی خاص بامزه باشه.
این نام برای یک گروه خاص سنی، مذهبی، فرهنگی و زبانی بامزه باشه.
این نام برای محصولی خاص مناسب و برای بقیه محصولاتت مناسب نباشه.
.
از این نامهای برند تو ایران خیلی دیدیم که اومدن سرمایه زیادی صرف برندسازی کردن و بعد از چند سالی حذفشدن!
مثل : غول توپول، شکمو، لیزلیزک، اسی چرک